لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: باید گل های بیشتری می زدیم

الگری: باید گل های بیشتری می زدیم

پیروزی یوونتوس برابر یانگ بویز قابل پیش بینی بود، مکس الگری، مربی بانوی پیر ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش به ویژه دیبالا تاکید کرد که یووه باید گل های بیشتری به ثمر می رساند.

 

بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم پیش رفتیم، خیلی زود پیش افتادیم و این روند را تا پایان ادامه دادیم، البته واکنش شزنی هم در یک صحنه برای دور کردن توپ از دروازه مان عالی بود. فرصت های زیادی داشتیم و باید گل های بیشتری می زدیم.

 

دیبالا

 

برای او خیلی خوشحالم، خیلی خوب بازی می کند و روند قابل توجهی را در پیش گرفته، خیلی خوب پیشرفت کرده، من همیشه از او حمایت می کنم، نحوه بازی و تکنیک او بسیار عالی ست، باید همیشه این طور بازی کند، او باید تیم را به حرکت دربیاورد و امروز واقعا در این نقش خوب بود، البته همه خوب بازی کردند و بازی زیبایی را برابر تیمی که خیلی خوب و هماهنگ بازی می کرد، ارائه دادیم. انها تیمی بودند که فیزیکی بازی می کردند و دست از تلاش برنداشتند، به هر حال یک بازی در سطح اروپا و لیگ قهرمانان بود و باید اینگونه بازی می شد.

 

نه بازی و نه پیروزی

 

ما در شرایط خوبی هستیم اما هنوز عالی نشدیم. امشب واقعا باید گل های بیشتری می زدیم و نباید فرصت ها را این طور از دست بدهیم. به هر حال این بازی هم تمام شد و برای بازی بعدی فکر می کنیم باید با ذهنیت همیشگی و ایده های تازه به بازی اینده بیاندیشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: